Cum te poți promova ca firmă pe piața instalațiilor din România?

243 vizualizari
promova ca firma pe piata instalatiilor din Romania
Distribuie pe

Îți vom prezenta aici câteva modalități care te pot ajuta să devii mai cunoscut pe piața instalațiilor, să îți consolidezi imaginea companiei sau să îți sporești vânzările.

logo

Știm, vremurile s-au schimbat, vânzările au rămas la fel însă modul în care se fac vânzările s-au schimbat, iar mediul online si social media ne fac să interacționăm cu totul diferit față de acum 10 ani. Dacă în trecut agentul de vânzări era hotărâtor, acum mediul online a câștigat tot mai mult teren, influențând modul în care am ajuns să achiziționăm produse și chiar servicii.

Cum se mai pot promova companiile din domeniul instalațiilor pe piața din România? Cum pot deveni mai cunoscute sau cum pot crește vânzările produselor lor? Îți vom prezenta 4 modalități care te pot ajuta să devii mai cunoscut pe piața instalațiilor, să îți consolidezi imaginea companiei sau să îți sporești vânzările.

1. Publică advertoriale pe un website de specialitate. Prin publicarea materialelor pe un website de specialitate veți obține o bună indexare în Google, veți beneficia de un spațiu de expunere generos, fără reclame inutile inserate în conținutul articolului dvs., cu linkuri de direcționare spre website-ul dv. și un aspect important – te adresezi deja unui public format, care vizitează periodic acel website. Mai mult, dacă nu știai, este benefic să ai linkuri spre website-ul tău pe alte website-uri bine cotate de Google, astfel vei fi afișat înaintea altor website-uri la căutări după cuvinte similare.

Poți încerca să te promovezi pe instalnews.ro, portal de știri actualizat în permanență cu noutăți și evenimente din domeniul instalațiilor sau în newsletterul InstalNews.ro bilunar trimis la peste 6.000 abonați. El se adresează deopotrivă companiilor care doresc să își prezinte noutățile într-un cadru tematic cât și tuturor celor care sunt interesați de lumea instalațiilor, instalatori, specialiști, utilizatori finali. Ne poți cere o ofertă aici!
În plus, îți poți spori vizibilitatea prin bannere publicitare. Un banner este vizibil indiferent că dai sau nu click pe el. Bannerele publicitare construiesc conștientizarea de marcă și deseori sunt mai eficiente în a promova un produs/serviciu decât publicitatea televizată sau print-ul.
 

2. Promovează-te targetat. Orice produs, eveniment, companie, are un anumit public căruia se adresează, iar aici ne referim la profesii, vârstă, gen, interese. Ce altă modalitate mai bună ai decât campaniile social-media targetate exact spre acel segment de piață căruia i te adresezi? În plus, rezultatele în acest caz sunt aproape imediate, verificabile și impactul unul amplu.

Poți opta pentru vizualuri care să fie afișate la cât mai multe persoane dacă dorești să îți faci cunoscut un produs, poți direcționa persoanele spre anumite pagini, poți face campanii de instalare aplicații, mai simplu: te adresezi direct publicului vizat. Un lucru este clar: Social media ne face să interacționăm cu totul și cu totul diferit față de acum 10 ani!

3. Dacă dorești trafic de calitate spre website-ul tău, vrei să fii găsit primul la căutare pe Google după anumite cuvinte cheie, și îți dorești să îți crești vânzările, atunci poți opta pentru GoogleAds, pentru campanii de search sau display, adaptate afacerii tale. Dacă îți comercializezi produsele online de exemplu, o campanie de search este greu de întrecut când vine vorba de vânzarile pe care le poate genera.

4. Iar dacă ai prefera să se ocupe altcineva de toate acestea în timp ce tu te ocupi de afacerea ta, poți să externalizezi toate aceste servicii la o Agenție de marketing care poate face toate aceste lucruri pentru tine.

Nu ignora promovarea offline, care îți aduce credibilitate mai mare în anumite cazuri, o acoperire mai mare în zonele unde internetul nu este dezvoltat sau plasarea mesajului publicitar aproape de punctul de vânzare.

Solicită-ne o ofertă și vom fi bucuroși să discutăm soluțiile adaptate nevoilor tale! Poți începe chiar de astăzi să lucrezi la imaginea companiei și produselor tale!

 

 

{loadposition mainbody_top}

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 420 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 25.410.511 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 2.240 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video