Cele patru tendințe în "The Bathroom Experience" la ISH 2023

403 vizualizari
The Bathroom Experience la ISH 2023
Distribuie pe

ISH 2023- International trade fair for sanitation, heating and air conditioning, târg internațional dedicat instalaţiilor sanitare, încălzire și aer conditionat, se concentrează pe designul modern al băilor, pe tehnologia sustenabilă de încălzire și climatizare, precum și pe sistemele inteligente pentru locuințe. Cel mai mare spațiu expozițional din lume pentru sectorul HVAC prezintă o serie de soluții practice pentru cele mai importante probleme ale timpului nostru: atingerea obiectivelor de protecție a climei, conservarea resurselor prin utilizarea energiilor regenerabile, digitalizarea crescândă și tehnologiile inteligente.

Evoluția demografică, clima, urbanizarea și stilul de viață au un impact direct asupra dezvoltării industriei. În timpul ISH 2023 - cel mai important târg comercial din lume pentru HVAC + Apă - platforma de tendințe Pop up my Bathroom va aborda aceste subiecte, pe care le va transpune în vizualizări și în găzduirea de discuții transdisciplinare.

Pentru ISH 2023, Pop up my Bathroom organizează o expoziție de tendințe cu o mulțime de produse noi și importante pentru băile orientate spre stilul de viață - de data aceasta, vitrina va fi amplasată în mijlocul halei 3.1. 

Aceasta va aborda patru tendințe care vor juca un rol de importanță crucială în planificarea holistică a băii în următorii câțiva ani. De data aceasta, realizatorii Pop up my Bathroom vor prezenta evoluțiile tendințelor pentru băile mici, vor explora opțiunile pentru proiectarea durabilă a băilor, vor construi un studio de bunăstare de tip "walk-through" și vor face zoom pe latura emoțională a proiectării băilor.

Baia sustenabilă: o temă de top la ISH 2023

Baia sustenabilă este poate cea mai importantă dintre cele patru tendințe de top prezentate în cadrul The Bathroom Experience la ISH 2023. 
Pop up my Bathroom prezintă sustenabilitatea în baie ca pe un concept de viitor care urmărește o combinație optimă de produse inteligente, care economisesc apă și energie, producție industrială ecologică, materiale sustenabile și design durabil, în același timp va transmite un sentiment de contact cu natura. 

Baia sustenabilă este așadar plasată în contextul societal general al tendințelor de consum, cum ar fi zero deșeuri.

O nouă tipologie de baie cu potențial uriaș: Baie mică

Tendința de a avea băi compacte pentru locuințele urbane determină industria și proiectanții de băi să dezvolte soluții inovatoare special adaptate la spațiile mici. Astfel se combină cele mai înalte standarde de confort și comoditate cu o nouă modestie, Tiny Bathroom iese din nișa sa pentru a deveni un model în tendințe pentru un număr mare de consumatori. Caracteristicile sale distinctive sunt o estetică simplă, noi categorii de produse la scară redusă, soluții inteligente, confort și comoditate, precum și un grad ridicat de personalizare. 

Producția digitalizată a componentelor realizate pe măsurători specifice pentru suportul chiuvetei, mobilierul de baie sau dușul oferă capacitățile tehnice necesare. În același timp, o baie Tiny Bathroom necesită o mare precizie, precum și o planificare și o manoperă meticuloasă.

Baia wellness: o experiență pentru toate simțurile

Transformarea băii într-un spa privat vine cu promisiunea unui timp de odihnă regenerativ, cu beneficii pentru sănătate - o mică bucată de lux. 

De ani de zile, wellness este cuvântul cheie în acest context. Dar dacă adopți o viziune holistică asupra băii ca element important pentru starea de bine, există mai multe alte componente care joacă un rol pe lângă wellness: atenția, alocarea de timp pentru sine, a fi activ, o casă îngrijită și ordonată, o alimentație sănătoasă, simplitate. Ca tendință de stil de viață, starea de bine nu înseamnă doar căutarea relaxării, ci înseamnă angajarea în activități semnificative care sporesc bunăstarea și ne fac fericiți. 

O baie Wellbeing poate juca un rol important în toate acestea - cu produse atât simple, cât și foarte complexe, cum ar fi o cadă sau un jacuzzi (pentru interior sau exterior), o saună cu infraroșu sau dușuri programabile individual, aplicații clasice de apă, o estetică curată, produse inteligente pentru iluminat terapeutic și caracteristici multimedia care îmbunătățesc experiența sau un spațiu personal pentru activități care promovează sănătatea. O baie pentru starea de bine este un loc în care toate simțurile sunt vii sau prind viață- cu apa ca element cheie.

Baia emoțională - emoția pură bate hi-tech-ul

Baia a devenit un spațiu al casei în care te simți bine. Cu toate acestea, planificarea și implementarea unei băi este un proces complex care, în mod tradițional, a fost determinat de considerente tehnice. Dar, deși evoluția băii dintr-o încăpere pur funcțională într-un spațiu de lifestyle a făcut ca rolul jucat de factorii estetici să crească în mod disproporționat în ultimele decenii, presiunea de a opta pentru echipamente sustenabile, apariția tehnologiei LED, dorința de conectivitate și programabilitatea tot mai mare a diferitelor funcții promovează acum din nou o imagine mai tehnică. 
Există un lucru pe care utilizatorii băii îl doresc mai mult decât orice altceva: emoție pură. Pop up my Bathroom explorează modul în care se poate aduce emoționalitatea în planificarea holistică a băii. Ce impact are efectul combinat al culorilor, formelor și materialelor? Ce procese de învățare a tehnicilor de design pe partea vizibilă a peretelui conduc rapid la rezultate satisfăcătoare? 
Adevăratul scop al planificării băii este emoția ridicată - un design emoțional al băii bazat pe culoare, lumină și atracție senzorială, realizat prin intermediul obiectelor sanitare și al echipamentelor inteligente. Tehnologia propriu-zisă dispare în spatele peretelui.

ISH vorbește despre viitor în The Bathroom Experience

Pop up my Bathroom, cu ateliere de lucru și mese rotunde, este, de asemenea, situat în Pavilionul 3.1 și oferă vizitatorilor ISH o valoare adăugată și cunoaștere. 
În cadrul unor discuții moderate de personalități și experți de top din industrie, vor fi prezentate stadiul actual și strategiile viitoare ale industriei băii și ale meseriilor legate de baie, în lumina provocărilor de astăzi și de mâine. Tururile ghidate ale vitrinei de tendințe Pop up my Bathroom sunt noi și oferă o imagine de ansamblu compactă a viitoarelor evoluții ale tendințelor prezentate în The Bathroom Experience la ISH 2023. 
Pe lângă specialiștii din industrie, la discuții participă și profesioniști din domenii precum planificarea băilor, arhitectură, cercetare, design interior și marketing. Pe lângă subiecte fundamentale precum accesibilitatea fără bariere, designul băii, alocarea spațiului și designul culorilor, accentul este pus și pe tendințele actuale precum renovarea, designul de iluminat și tendințele de stil.
Un punct central va fi punctul de vedere al experților cu privire la problema băilor durabile. Iar vizitatorii pot aștepta cu nerăbdare o altă noutate la ISH 2023: ateliere de lucru care analizează în profunzime cele patru tendințe de top din The Bathroom Experience dintr-o perspectivă practică. 
Atelierul Pop up my Bathroom va avea loc lângă expoziția de tendințe cu același nume din avilionul 3.1 și pe platforma ISH Digital Extension, unde conținutul va fi disponibil online.

 

Tags

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 461 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 17.172 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 1.550 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 449.798 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video