6 tehnologii viitoare care sunt in voga in 2018!

43 vizualizari
tendințe actuale și viitoare în domeniul tehnologiei
Distribuie pe

Iată câteva din cele mai interesante tendințe actuale și viitoare în domeniul tehnologiei

Tehnologia joacă un rol important în modelarea viitorului nostru, având în vedere cât de departe am ajuns datorită ei. Aceste tehnologii ne dau o putere imensă de a face lucruri pe care nu le puteam face în trecut. Zi după zi, rasa umană devine tot dependentă de tehnologie, fie că este vorba de smartphone-uri, inteligență artificială sau orice altceva pe care Internetul îl facilitează. Mașinile și tehnologia ne-au schimbat viața și vor continua să aducă evoluții interesante în viitorul apropiat.

Ești dependent de tehnologie? Un proprietar de companie? Cauți constant soluții pentru a-ți ușura operațiunile? Ei bine, atunci trebuie să ştii aceste tendințe tehnologice viitoare. Deoarece aceasta este era digitalizării, trebuie să știm ceva despre tendințele actuale și viitoare ale tehnologiei.
 

Inteligența artificială

În deceniul următor va apărea o creștere a inteligenței artificiale când mașinile vor înlocui oamenii. Prin aceasta, ne referim la simplificarea proceselor care au fost inițial realizate de ființele umane. De exemplu, chatbot-urile (sau robotii de chat, care au devenit din ce în ce mai utilizati chiar şi de micile afaceri, în special pentru îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi fidelizarea acestora). Inteligența artificială va juca un rol important în domeniul marketingului.
În termeni simpli, inteligența artificială nu este altceva decât dezvoltarea și eficientizarea mașinilor pentru îndeplinirea sarcinilor umane lăsând foarte puțin spațiu pentru erori. Utilizarea inteligenței artificiale este vizibilă în aproape fiecare domeniu. Întreprinderile își valorifică acum puterea de a eficientiza procesele bazate pe IA.

Blockchain

Ești unul dintre cei curioși care sunt cele mai tari tendințe? Atunci, foarte probabil, ai întâlnit termenul "blockchain". Câți dintre voi înțelegeți termenul în adevăratul său sens?

Pentru a explica în cuvinte simple, este ca și cum ai avea un seif digital care are unicul său număr de cod pentru a-l identifica. Oricine poate depune orice sumă și poate vedea suma în cont. Deși, atunci când banii îți sunt transferați într-un cont, identitatea ta este ascunsă. Numai numărul tău de identitate unic este cunoscut.
După cum explică un expert în blockchain, conceptul este similar cu cel al unui fișier de text. Când utilizatorul A lucrează la un fișier de text, el nu poate fi accesat de niciun alt utilizator, deoarece este blocat pentru editare de către utilizatorul A. Deci, doi utilizatori nu pot accesa simultan același fișier de text. Cu platforma blockchain, accesul la un fișier nu este limitat la un singur utilizator. Nici un utilizator unic nu are controlul total al documentului. În business, această tehnologie poate exclude pur și simplu nevoia de intermediar, fie că este vorba de o tranzacție pentru publicitate, fie că este orice alt serviciu.
Tehnologia blockchain face ca activele digitale să fie mai sigure și mai fezabile, prin eliminarea intermediarului într-o tranzacție financiară. O criptografie cu chei private oferă proprietarului posesiunile lui, fără ca el să ofere multe informații personale, creând astfel oportunități pentru hackeri.

 

Big data

Fiecare utilizator de internet care folosește Internetul pentru culegerea de informații știe că într-o singură zi, datele sunt generate și difuzate cu milioanele și că au diferite surse. Asta înseamnă un număr imens! Așadar, cum știu organizațiile dacă datele sunt potrivite sau nu pentru publicul lor.
Big data se referă la volume mari de date care ar putea aparține unor domenii diferite și sunt complexe. Deci, indiferent dacă organizația ta se ocupă cu asistență medicală sau fabricație, big data joacă un rol important în orice industrie posibilă. Este cu siguranță o mare afacere în domeniul marketingului.
De ce este necesară big data pentru campanii de marketing mai bune? Deoarece îți permit să ai o înțelegere mai profundă a datelor și a riscurilor asociate cu ele. Acest lucru, la rândul lui, ajută organizațiile și comercianții să se lanseze pe piață în mod corespunzător. Această tendință a tehnologiei viitoare va lua lumea cu asalt.

 

Realitatea augmentată

Popularitatea realității augmentate nu poate fi trecută cu vederea! În termeni mai simpli, realitatea augmentată este adăugarea de efecte virtuale în timp real pentru un utilizator, îmbunătățind prezența în timp real.
Snapchat-ul de la distanță, toate filtrele pe care le utilizezi sunt disponibile datorită acestei tehnologii! Cea mai recentă versiune a realității augmentate este cea în care un personaj animat prinde viață în lumea virtuală! Un exemplu al acestei tehnologii este Google glass. Un alt produs popular al acestei tehnologii este un joc numit PokemonGo.
Pentru a vă informa pe scurt despre diferența dintre realitatea augmentată și realitatea virtuală, realitatea augmentată adaugă efecte virtuale realității actuale, fără a schimba timpul real. Pe de altă parte, folosirea echipamentelor care generează realitatea virtuală îți permite să experimentezi o realitate care nu este reală. Poți sta în birou și totodată pe vârful muntelui Everest! Cu toate acestea, realitatea virtuală schimbă timpul real.

Realitatea virtuală

Te-ai gândit vreodată la ceva ce nu poți să faci? Ceva de genul a înota cu un rechin sau a alerga la fel de repede ca un tren de mare viteză? Ei bine, acest lucru deschide calea spre realitatea virtuală şi este ceva ce credem că va lua piaţa cu asalt. Realitatea virtuală înseamnă a trăi lucruri care nu există în realitate, dar există în lumea virtuală.
În termeni literali, înseamnă a vedea și a experimenta orice, oriunde și oricând! Cu această tehnologie la dispoziția noastră, putem atinge practic orice oriunde. Un bun exemplu care demonstrează eficacitatea acestei tehnologii este Facebook Oculus, care face ca orice să pară posibil. Ea îți permite să joci jocuri în lumea virtuală, oferind experiență de 360 de grade și, în principiu, lăsând controlul în mâinile tale.

IoT (Internetul lucrurilor)

Dacă ești la curent cu evenimentele din întreaga lume, suntem siguri că ai auzit de IoT - Internetul lucrurilor. IoT are scopul de a ne transforma viața prin simplificarea sarcinilor pentru oameni. Potrivit unui raport recent al Cisco, IoT va genera 14,4 trilioane de dolari, și va acoperi toate industriile. Proprietarii de afaceri așteaptă cu interes IoT-ul ca o ocazie excelentă de a obține o perspectivă mai profundă asupra psihologiei consumatorilor și a procesului de cumpărare.
IoT este în principiu o rețea de dispozitive fizice, mașini digitale și alte obiecte care permit un transfer continuu al datelor prin rețea fără vreo influneță a timpului real. De exemplu, Nest, un termostat inteligent, studiază rutina familiei și ajustează temperatura pe baza acestei rutine și atunci când ești departe. Ai auzit de case inteligente? Cu IoT, utilizatorii care stau departe de casă își pot administra casele prin Internet. Blocarea inteligentă este un alt exemplu care arată eficiența IoT, nu mai ai nevoie de chei reale, controlul asupra ușii tale se află pe telefon.

Tendințele viitoare în domeniul tehnologiilor asaltează piața. Și așa cum am văzut în trecut, tehnologia a facilitat tehnici de marketing mai bune! Prin urmare, este tot mai important să fii la curent cu tendințele predominante din marketing!
 

ARTICOLE DIN ACEEAŞI CATEGORIE

ADAUGĂ COMENTARII

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Atentie! Nu introduceti date personale in comentarii.
CAPTCHA

Opinii

Licitatii

Valoarea estimata: 6.710 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 12.606 RON
Data publicarii:
Valoarea estimata: 200 RON
Data publicarii:

Reea Agency

Video