Cariere

Cum te mai poti promova ca firma pe piata instalatiilor din Romania?

  • Published in Cariere
  • Hits: 656
Îți vom prezenta aici câteva modalități care vă pot ajuta să deveniți mai cunoscut pe piața instalațiilor, să vă consolidați imaginea companiei sau să vă sporiți vânzările.


logo

Știm, vremurile s-au schimbat, vânzările au rămas la fel însă modul în care se fac vânzările s-au schimbat, iar social media ne face să interacționăm cu totul diferit față de acum 10 ani. Dacă în trecut agentul de vânzări era hotărâtor, acum mediul online a câștigat tot mai mult teren, influențând modul în care am ajuns să achiziționăm produse și chiar servicii.

Cum se mai pot promova companiile din domeniul instalațiilor pe piața din România? Cum pot deveni mai cunoscute sau cum pot crește vânzările produselor lor? Îți vom prezenta 4 modalități care vă pot ajuta să deveniți mai cunoscut pe piața instalațiilor, să vă consolidați imaginea companiei sau să vă sporiți vânzările.

1. Publică advertoriale pe un website de specialitate. Prin publicarea materialelor pe un website de specialitate veți obține o bună indexare în Google, veți beneficia de un spațiu de expunere generos, fără reclame inutile inserate în conținutul articolului dv., cu linkuri de direcționare spre website-ul dv. și un aspect important – te adresezi deja unui public format, care vizitează periodic acel website. Mai mult, dacă nu știai, este benefic să ai linkuri spre website-ul tău pe alte website-uri bine cotate de Google, astfel vei fi afișat înaintea altor website-uri la căutări după cuvinte similare.
Poți încerca să te promovezi pe instalnews.ro, portal de știri actualizat în permanență cu noutăți și evenimente din domeniul instalațiilor sau în newsletterul bilunar trimis la peste 6.000 abonați. El se adresează deopotrivă companiilor care doresc să își prezinte noutățile într-un cadru tematic cât și tuturor celor care sunt interesați de lumea instalațiilor, instalatori, specialiști, utilizatori finali. Ne poți cere o ofertă aici!
2
În plus, îți poți spori vizibilitatea prin bannere publicitare. Un banner este vizibil indiferent că dai sau nu click pe el. Bannerele publicitare construiesc conștientizarea de marcă și deseori sunt mai eficiente în a promova un produs/serviciu decât publicitatea televizată sau print-ul.

2. Promovează-te targetat. Orice produs, eveniment, companie, are un anumit public căruia se adresează, iar aici ne referim la profesii, vârstă, gen, interese. Ce altă modalitate mai bună ai decât campaniile social-media targetate exact spre acel segment de piață căruia i te adresezi? În plus, rezultatele în acest caz sunt aproape imediate, verificabile și impactul unul amplu.
450
Poți opta pentru vizualuri care să fie afișate la cât mai multe persoane dacă dorești să îți faci cunoscut un produs, poți direcționa persoanele spre anumite pagini, poți face campanii de instalare aplicații, mai simplu: te adresezi direct publicului vizat. Un lucru este clar: Social media ne face să interacționăm cu totul și cu totul diferit față de acum 10 ani!


3. Promovează-te în cadrul unor comunități de profesioniști din domeniu. Da, contează faptul că te adresezi direct unui public deja format, prin newslettere personalizate sau în Grupuri de facebook care reunesc deja membri cu anumite interese. Aceste comunități reunesc atât persoane care caută recomandări, produse, cât și persoane care caută meseriași, colaboratori, specialiști. Un astfel de grup este Comunitatea instalatorilor din România, care reunește peste 5.500 membri profesioniști din domeniul instalațiilor. Ce vei găsi în acest Grup? Exemple de bune practici; sfaturi și păreri de la profesioniști; noutăți; inovații în domeniu; recomandări; critici și aprecieri.

Știm cu toții că instalatorii și firmele de service sunt cei care recomandă produse utilizatorilor finali, iar în cazul emailurilor, scopul acestuia este sa îl facă pe destinatar să te cunoască și să știe de tine ca atunci când EL are nevoie de ceva, să vină singur la tine.
comunitate

4. Dacă dorești trafic de calitate spre website-ul tău, vrei să fii găsit primul la căutare pe Google după anumite cuvinte cheie, atunci poți opta pentru GoogleAds, pentru campanii de search sau display, adaptate afacerii tale. Dacă îți comercializezi produsele online de exemplu, o campanie de search este greu de bătut când vine vorba de vânzarile pe care le poate genera.

Nu ignora promovarea offline, care îți aduce credibilitate mai mare în anumite cazuri, o acoperire mai mare în zonele unde internetul nu este dezvoltat sau plasarea mesajului publicitar aproape de punctul de vânzare.

Solicită-ne o ofertă și vom fi bucuroși să discutăm soluțiile adaptate nevoilor tale! Poți începe chiar de astăzi să lucrezi la imaginea companiei și produselor tale!

Share This

 

Comentarii

  • Nu s-au găsit comentarii

Lasă comentariile tale

Postează comentariu ca oaspete

0
Your comments are subjected to administrator's moderation.
Siteul blog.instalnews.ro foloseste cookies. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptare a politicii de utilizare a cookies...
Află mai mult Am înţeles